Apmacibas

Kateřina Štěrbová – absolventka kurzu
UX/UI (WEB) design

Katka Štěrbová – absolventka kurzu UX/UI designKateřina Štěrbová
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/katerinasterbova/
Portfolio: https://www.behance.net/katerinasterba

 

Katka pracovala pro společnost Teya Czech Republic s. r. o. na pozici Customer Experience Analyst. V rámci CX týmu jsem měla společně s její kolegyní na starost vytvoření a následně správu firemní webové nápovědy pro několik produktů a zemí. Dále pro centrum nápovědy jsme vytvářely potřebné články o produktech, videa, překlady atd. 

Co Katku vedlo ke studiu kurzu?
Již její první pracovní zkušenost ji dostala do světa IT, vývoje všemožných aplikací a systému, zároveň vždy obdivovala design, kreativní odvětví jako fotografii, video, animace, grafiku, logo tvorbu, ilustrace, interiérový design, herní design atd. Spojení těchto dvou věcí – pracovní zkušenost + její kreativní já ji dovedlo k studiu kurzu UX/UI.

Na jakém projektu v rámci kurzu pracovala?

Cílem jejího projektu bylo vytvořit e-shop, který nabízí širokou škálu produktů pro psí nadšence, chovatele a majitele, kteří chtějí rychle nakoupit vše potřebné v jednom internetovém obchodě. A to včetně stříhacích potřeb, krmiva, hraček, oblečků, pamlsků, vodítek, obojků a dalšího doplňkového sortimentu. E-shop, který nabídne širokou škálu produktů různých značek s ohledem na různé styly, preference a rozpočty. Toto téma si vybrala, jelikož jí je blízké. Je sama chovatelkou a majitelkou několika psích jedinců, má širší povědomí o sortimentu pro psy a zároveň vycházím z nějaké vlastní online nákupní zkušenosti, co se psího sortimentu týče, která není úplně ideální.

Použité technologie/nástroje/oblasti

UX část projektu – FigJam, Figma, Google Forms
UI část projektu – Figma, Freepik (mockupy)
Tomuto projektu si nejdříve vymyslela značku a vytvořila jí identitu (logo, definici barev, fontů, tone of voice, moodboard atd.) Bylo to sice něco navíc, ale pomohlo jí to k tomu, aby se do toho projektu/nápadu dokázala pořádně vcítit, měla se od čeho odrazit a s čím pracovat. Projekt jako takový obsahuje důležité části designového procesu od uživatelského výzkumu, přes konkurenční analýzy, user-flows, user personas, až po wireframy, samotný design a prototyp.

Ukázky portfolia

Prohlédnout si můžete i celé portfolio Katky

 

Registration
NECHÁM SI PORADIT