courses

Startup s dlouholetou tradicí

Naše partnerská firma Optimics se zabývá pokročilou technickou implementací nástrojů pro online marketing, nejčastěji v oblasti webové analytiky. Je to společnost plná expertů z oblasti digitální enterprise analytiky, AdTech platforem, marketingové automatizace, data privacy, využití cloudu v marketingu, data vizualizace a user testingu.

Spojení IT a online marketingu pro ně neznamená jen správu reklamních kampaní a tvorbu obsahu, ale dává jim možnost intenzivní specializace. Vývojáři Optimicsu adaptují nové technologie mezi prvními, a pomáhají tak klientům udržet konkurenční výhodu a technologický náskok. Know-how nabírají také díky práci na řadě projektů pro nadnárodní korporace, jako je Škoda Auto, Erste Group, CME nebo Rockwool. Navíc ve spojení s klíčovým partnerem (Google) dosáhl Optimics na jednu z předních pozic nejlepších odborníků ve středoevropském regionu (CEE). Ale nebojí se mířit výš, až na celoevropskou špičku.

Kdo stojí za společností Optimics?

„Jsme parta webových analytiků, vývojářů a digitálních konzultantů, která pomáhá klientům nastavit měření online kanálů tak, aby získaly přesná a spolehlivá data, která jim umožní efektivní řízení klíčových oblastí byznysu. Děláme to, co nás baví, rozvíjí a co nám dává smysl, a to nejen v komerční sféře (naši klienti jsou zpravidla top hráči na trhu, kteří v technologiích hledají svou konkurenční výhodu), ale i v neziskových činnostech. Aktivně pracujeme na příjemné firemní kultuře. Hrajeme fair play vůči sobě navzájem i vůči našim klientům a oběma směry rozvíjíme dlouhodobě dobré vztahy.“

I CEO může mít lidskou tvář

Hlavním představitelem společnosti Optimics je CEO Pavel Trejbal, který přišel do této firmy ještě v počátcích, kdy počet kolegů mohl spočítat na prstech jedné ruky. Před svým příchodem si prošel zajímavou životní cestou, na které se pokoušel skloubit sen stát se psychologem či filosofem a nadání pro numerické vědy. Nakonec se našel v zajímavém oboru Kognitivní informatiky, skrz který se postupně probojoval k nynějšímu zaměření. Ale na pozici CEO samozřejmě nebyl od začátku. Ve firmě začal jako datový analytik a postupně se díky svým zálibám v osobním rozvoji a well-being lidí ve firmě dopracoval až k nabídce na pozici CEO.

A ani Optimics nezůstala u malých cílů: „Jak šel čas, tak firma sílila, stěhovala se, učila se a já spolu s ní. Z dataře nejistého se stal postupně datař zapálený, který se naučil z pokladů v datech vyprávět příběhy, ukazovat klientům hodnotu těchto pokladů, a nakonec i něco jako vedoucí analytického týmu,“ popisuje svůj rozvoj i vývoj společnosti Pavel Trejbal, CEO společnosti Optimics.

Pečující pracovní prostředí

Dnes už je skoro pravidlem, že firmy nabízí 5 týdnů dovolené, hybridní režim, budget na vzdělávání či multisportku. Občas se společnosti ale snaží víc a vytvoří, tak jako Optimics, pro své kolegy mnohem přátelštější kancelářské prostředí, kde nehladoví, mohou si přivést svého chlupatého kamaráda a dokonce mají, ti z cizích krajů, v relax roomu i kde přespat. A pokud jsou kolegové z dálek nesmírných, což jim brání v setkání se na jednom z pravidelných meetingů, potkají se alespoň jednou do roka na firemní chatě. A každý se přeci rád od práce odreaguje v kolektivu sympatických kolegů, o kterých se v příjemném dozví i víc, než jestli se jim podařilo dokončit projekt. A třeba se pak dohodnou i na nějaké mimofiremní akci, například nějaké dobročinné, protože pro tyto příležitosti má Optimics vyhrazené speciální volno.

Registration
NECHÁM SI PORADIT